tis
15
10
2013
Strategival vid crowdfundingkampanjer
När du gör en crowdfundingkampanj kan du ha många olika mål. Du kan ha målet att validera en produkt eller en tjänst, finns det en efterfrågan? Då passar förhandsförsäljning men har du sociala mål kan donationer passa bättre. Beroende på metodval kommer du att tilltala olika målgrupper och personerna som involverar sig kommer ha olika drivkrafter.
Presentationen går igenom drivkrafterna som väcks till liv beroende på vilken metod du väljer.
//www.scribd.com/full/176366340?access_key=key-yhwrl2oy8dli0157i29
- blogg för Max Valentin
- Add new review
Involvera personalen i kultur

Ge bort kulturstöd på crowdculture som ett presentkort
På crowdculture kan du antingen till en individ eller en hel personalgrupp, pengar som kan få offentlig medfinansiering i det projekt mottagaren av gåvan väljer att stödja.
Workshops

WORKSHOPS
Fabel har över åren tagit fram en stor mångd mycket konkreta metodpaket för olika syften:
- Kortlekarna i serien Kalejdo om produktutveckling och gruppdynamik
- En kul och intensiv process kring "Design Thinking"
- En skalbar workshop om gränsöverskridande samverkan "Allogamy".
Hör av dig om du vill att vi ska handleda en workshop eller om du bara vill ha materialet.
Föreläsningar

Föreläsningar
Fabel har en bred erfarenhet av involverande projekt, från både offentlig, ideell och privat sektor. Hör av er om ni vill ha:
- Föreläsning kring medskapande processer
- Inspirationsföreläsningar om skärningspunkten digitalt/fysiskt
- Expertföreläsnignar om Crowdfunding
- Mediaproduktion för digitala kanaler
Lägg till ny kommentar
Cancel comment